středa 19. února 2014

Malifaux M2e wave 2 na Google

   Krátce po turnaji Master of Kwang Slum vyšly oficiálně karty pro modely z první edice, jež nevyšly v první vlně při vydání M2e. Do druhé edice byly tedy již převedeny všechny modely kromě avatarů, kteří se nyní začaly testovat. Srdéčko každého hráče zaplakalo štěstím, neboť již můžeme hrát kompletní gangy a ne ty osekaniny, co dosud.
   Narozdíl od první vlny, se kterou vylezl Wyrd na svém e-shopu, dal tuto druhou vlnu k dispozici na svých stránkách a origo kartičky vydá až postupem času. Chtěl jsem si tyto karty vytisknout, ale tiskárna si nějak nerozuměla s tím dokumentem a tak jsem začal pátrat, jak si to upravit a vytisknout pohodlně. Na netu jsem objevil převodník PDF do JPG, kterým jsem si všechny dokumenty převedl na obrázky. Pak jsem zapnul PDG Architekta a zase vše pěkně složil dohromady. Nyní tiskárna bez problémů vytiskne co potřebuji.
   Říkal jsem si ale, co s těmi obrázky a dokumenty. I napadlo mě, že bych mohl zase jednou něco udělat pro naši Malifaux komunitu a vše nahrál na Google disk a do Google galerie. Každý, kdo bude mít odkaz, si nyní bude moci přečíst tyto karty na netu v dokumentu, potažmo si stáhnout obrázky do mobilu, pokud mu nezvládá pdf. Věřím, že moje práce nevyjde vnivěč a aspoň někomu toto pomůže.

Ten Thunders statcards pdf
Ten Thunders statcards galerie
Ten Thunders statcards galerie zip
Ten Thunders upgrades pdf
Ten Thunders upgrades galerie
Ten Thunders upgrades galerie zip

  


Gremlins statcards pdf
Gremlins statcards galerie
Gremlins statcards galerie zip
Gremlins upgrades pdf
Glemlins upgrades galerie
Gremlins upgrades galerie zip




Neverborn statcards pdf
Neverborn statcards galerie
Neverborn statcards galerie zip
Neverborn upgrades pdf
Neverborn upgrades galerie
Neverborn upgrades galerie zip




Resurrectionists statcards pdf
Resurrectionists statcards galerie
Resurrectionists statcards galerie zip
Resurrectionists upgrades pdf
Resurrectionists upgrades galerie
Resurrectionists upgrades galerie zip

Žádné komentáře:

Okomentovat