čtvrtek 30. května 2013

Mature Nephilim

 Po dlouhé době se opět hlásím s dalším nabarveným kouskem. Tentokráte je to Mature Nephilim, největší bijec z Nephilimů. Moc se mi nelíbí všemožně barevná kůže, ať už červená nebo šedá.
Od začátku jsem chtěů démony vybarvit v normálních tělových barvách. Jednak proto že se mi to líbí nejvíc a druhak proto protože to nějak dovedu a nemusím moc experimentovat.
Makal jsem na něm pět barvících večerů a s výsledkem stále nejsem plně spokojen. Kůže se mi zdá málo vystínovaná, oblečení zase moc a s ostrými přechody. Láva se mi taky moc nepovedla, nemluvě o vlasech.
Naživo to vypadá o něco líp, na stole z metru ještě lepší. Už se mi s tím ale nechce moc patlat, potřebuji se vrhnout na další modely.
Z waylandu konečně vyrazil balík směr Wolfenburg a tak již brzy bude moje NeverbornÜberMegaKombo komplet a budu ho moci začít testovat na lidech.

2 komentáře:

  1. Pěkný démon. Jinak jsem zvědav na to kombo. A co že ses pustil do barvení lemu podstavců? Jo a jaká to je ještě fialová? Nevypadá jako ta od GW.

    OdpovědětVymazat
  2. kombo je takový že ti vytře zrak, uvidíš. tedy spíš neuvidíš ;-)

    ad podstavce, jednak se mi celkem líbí ty barevný od wyrdu a jednak jsem to někde viděl u nás, bahara to má u perdity a možná ještě někdo. tak jsem si řekl že podstavce budou mít barvu frakce, ke které náleží.
    takhle fialová je GW hormagaunt purple, barvím to foundation řadou bez základovky.

    OdpovědětVymazat