středa 2. ledna 2013

Rail Golem WIP

   Před nedávnem jsem se zde rozezlil nad novým plastovým modelem, jímž byl Lazarus. Můj názor na něj se nezměnil, hrát s ním je super, pohled na něj však nikoliv. Mezitím se mi ale do ruky dostaly jiné plastové modely a zde představuji první z nich. Je jím Rail Golem z frakce Arcanistů, fluffově náležící k novému gangu Mei Feng a jejích železničářů ve službách Ten Thunders Brothers. Nalézá se v papírové krabičce, která obsahuje dvě sprue, podstavec a kartu.


   Jeho vystříhání a začištění zabralo kolem hodinky, neb co se týče začišťování jsem perfekcionista a snažím se nikde nenechat ani vlásek moldliny. Klidně to mohlo být o něco míň kdybych nečučel na seriál a věnoval se jen tomuto. Po začištění celkem devetenáci dílků mi na stole ležel golem připravený na slepení.


   Všechny dílky pasují parádně, nikde jsem nemusel použít greenstuffu na zatmelení. Ty malinké škvírky v pohoě zakrylo gelové vteřinové lepidlo. Návod na sestavení není, byl by zde zbytečný. Díky jediné poloze u každé ruky i nohy nelze žádnou součástku zaměnit. Lehký plast parádně drží a nic není třeba pinovat.
   I když Lazarovi spílám co se týče ošklivosti, byl jsem namlsán pozicováním rukou i nohou, které se u tohoto modelu ale nekoná. Všechny Rail Golemové tedy opět budou vypadat stejně. Tohle je dle mě velká škoda. Stačilo by udělat hlavu nikoliv součástí těla ale jako zvláštní dílek a vytvořit rovnou dvě/tři varianty na alespoň malou personifikaci. To samé se týká rukou. Místo kolejnice napevno v jedné ruce dát pravačku samostatnou a ke kolejnici ještě na výběr třeba kládu nebo jen holé ruce. Toto by hodně pomohlo a osobně bych i byl ochoten si za to připlati. Ale to už bych si asi moc vymýšlel.
   Přesto mi nedá se nad tímto zamyslet. Zdá se mi, že jsou některé modely šité horkou jehlou, ať už z důvodu tísně časové či finanční. Konkrétně samozřejmě Lazarus, který je dobrý svým pozicováním rukou  a nohou ale model je ošklivý oproti tomuto Golemovi, který je vizuálně pěkný, ale je jen jedna možná póza. Je však možné, že stejně jako se uchytily firmy vyrábějící a vyvíjející modifikace k modelům firmy Games Workshop, stejné firmy a studia časem vymyslí i alternativní díly  pro plastovou Malifaux.















 
















   Na závěr ještě jak vypadá Rail Golem v paintu. Jde hlavně pro inspiraci pro mě, jelikož se mi toto schéma velmi líbí a chci se ho držet. ZDROJ

 

Žádné komentáře:

Okomentovat