středa 30. ledna 2013

Lady Hammerstrike

   Na Taelor alias Lady Hammerstrike jsem se moc těšil. Je to pardání cínový model, skvělá póza, napůl odhalená ňadra, prostě žůžo. Na internetu jsem našel Taelor nabarvenou v kombinaci fialová/černá a pokusil jsem se o totéž. A vcelku se mi to povedlo, musím se pochválit. Navíc se mi jí opět podařilo nabarvit bez použití washů jako takových. Jediné co jsem použil bylo hodně zředěná pleťovka, kterou jsem přetíral přechody a tím je zjemnil. A naředěná Tinbitz a Hawk torqoise na bronzové části. Fialová, ač to tak na fotkách nevypadá, je vytahovaná z černé až po světle fialovou. Tenhle model se barvil sám. Zlatý cíňáci.




2 komentáře:

  1. Pěkná. Jen ty vlasy jsou takový... moc bílý. Když už newashuješ, co zředěná černá a pak lehkej dry brush bílou? Ale je možný, že tam ty stíny ve vlasech jsou, jen z fotek je to není vidět

    OdpovědětVymazat
  2. v záhybech vlasů je trochu hawk torqoise, uvidíš naživo.

    OdpovědětVymazat